مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 22:002023-02-08اجتماعي

فجر44| افتتاح دبستان 7 کلاسه رزکه آمل با کمک خیران


مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به افتتاح دبستان7 کلاسه رزکه گفت: حدود 70 هزار دانش آموز این شهرستان در 420 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مدرسه ابتدایی میرزاکوچک خان جنگلی روستای رزکه بخش امامزاده عبدالله امشب همزمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم و مسؤولان به بهره برداری رسید.

این پروژه تعلیم و تربیت با مساحت 570 متر بنا در 7 کلاس درس طراحی شده که 155 دانش آموز دختر و پسر از آن بهره می گیرند.

دبستان میرزاکوچک خان جنگلی روستای رزکه با هزینه بیش از 60 میلیارد ریال با کمک اهالی روستا و همکاری خیر نیک‎اندیش خانواده شهید هاشم زاده افتتاح شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش آمل در این مراسم اظهار کرد: کمبود فضای آموزشی در آمل بسیار احساس می شود و بسیاری از مدارس در حوزه شهری و روستایی فرسوده هستند و نیاز به مرمت و بازسازی دارند.

حجت لاسلام محمدعلی ابراهیم زاده افزود: در این شهرستان حدود 70 هزار دانش آموز در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند که در 420 مدرسه به عنوان مکان تعلیم و تربیت فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه در برخی روستاهای شهرستان آمل همانند روستای رزکه مردم و خیران همت کردند و فضای آموزشی جدید را برای فرزندان خود تدارک دیدند، تصریح کرد: در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| افتتاح دبستان 7 کلاسه رزکه آمل با کمک خیران

فجر44| افتتاح دبستان 7 کلاسه رزکه آمل با کمک خیران